2015 04.15.
Kvitbjørn” tapo pirmoju pasaulyje laivu varomu tik SGD, įveikusiu atstumą tarp Azijos ir Europos.
5000 tonų trumpųjų nuotolių krovininis laivas, kuris buvo pastatytas, pagal Rolls-Royce Environship koncepcija, išplaukė į Norvegiją iš Tsuji Heavy Industries laivų statyklos , Jiangsu, Kinija, per Singapūrą, o vėliau bunkeravosi SGD Cochin, Indijoje ir Kartachena, Ispanija.
„Kelionė sėkmė iš Azijos į Europą, deginant SGD ne tik patvirtina, energijos taupymo ir išmetamųjų teršalų mažinimo atributus šio Rolls-Royce grynai dujų variklio, bet pateikia įrodymus, didesnio tonažo savininkams, kad SGD yra ne tik trumpųjų nuotolių laivai, sakė Tor Arne BORGE, generalinis direktorius. „Environship koncepcija su Bergeno variklio viršijo visus mūsų lūkesčius.”
Environship, kurios gali būti pritaikytos įvairių tipų laivams, apima ištisą Rolls-Royce technologijų spektrą efektyviam taupymui. Tai Bergen variklis varomas SGD, Promas vairas ir sraigtas, hibridiniai veleno generatoriai optimizuojantys elektros energijos panaudojimą ir novatoriškas bangas skrodžiantis korpuso dizainas.
Kombinuotos technologijos, kurios apima Environship koncepciją, sumažinti išmetamo CO2 kiekį iki 40%, palyginus su panašiais dyzelinu varomais laivais.
” Kvitbjørn realizavimas yra reikšmingas įvykis laivybos pramonės perėjimo nuo dyzelinio kuro prie SGD,” pridūrė Oskaras Kallerdahl, pardavimų vadybininkas, „Rolls-Royce” SDG sistemos. „Svarbu pažymėti, kad BergenB3 5: 40 dujinis variklis nėra dvejopo kuro variklis. Grynų dujų variklis, veleno generatorius ir kintamo žingsnio laivo sraigtas yra efektyviausia konfigūracija išlaikyti mažas emisijas ir sumažinti degalų sąnaudas. ”
Ši įranga yra sujungta su hibridine veleno generatorių sistema elektros energijai priimti (PTI), kuri užtikrina lankstumą ir efektyvumą.
Kvitbjørn yra pasiruošęs dirbti uostuose tarp Hamburgo, Nyderlandų ir Norvegijos Šiaurės miesto Hamerfesto. Antras laivas Kvitnos bus pristatytas birželyje.
LLSRA laisvas vertimas iš „Motorship“