2016 m. birželį iš Juodkalnijoje įsikūrusios kompanijos „Adriatic Shipyard Bijela“ įsigytas plaukiojantis dokas, kurį Panamax tipo laivų remontui naudos AB „Vakarų laivų gamykla“ dukterinė įmonė „Vakarų laivų remontas“, pradėjo savo kelionę Klaipėdos link.
235 metrų ilgio ir 53 metrų pločio, 11 000 tonų sveriantis plaukiojantis dokas, praeitą savaitę buvo pakrautas į „Dockwise Vanguard“ – vienintelį pasaulyje 110 000 tonų keliamosios galios laivą, skirtą sunkiasvoriams kroviniams ir plaukiojančioms naftos bei dujų platformoms gabenti. Itin sudėtinga krovos operacija truko net 11 valandų, o jos eigą atidžiai stebėjo AB „Vakarų laivų gamykla“ ir įmonės „Dockwise“ specialistai.
Jau rugpjūčio pabaigoje, nukeliavęs 3825 mylias, dokas turi būti atgabentas į Klaipėdą. „Tai bus didžiausias dokas Baltijos šalyse. Jo įsigijimas suteiks laivų remonto veiklai naujas konkurencines galimybes remontuoti ne tik maksimalių parametrų laivus, bet ir įsisavinti naujus rinkos segmentus, remontuojant specialios paskirties laivus: ledlaužius, žvejybinius laivus, naftos platformas aptarnaujančius laivus ir kt.“, – teigė AB „Vakarų laivų gamykla“ įmonių grupės generalinis direktorius Arnoldas Šileika.
Doko įsigijimas, tai Malkų įlankos infrastruktūros plėtros įgyvendinimo programos dalis, kuri, bendradarbiaujant su Klaipėdos Valstybinio Jūrų uosto direkcija, startavo dar 2015 metais.
UAB „Vakarų laivų remontas“ yra viena iš trijų koncernui BLRT Grupp priklausančių laivų remonto įmonių. Kartu su „Tallinn Shipyard“ ir „Turku Repair Yard“ ši laivų remonto įmonių grupė tapo Baltijos jūros regiono lydere laivų remonto bei modernizacijos srityje.
Visos trys laivų remonto įmonės šiuo metu operuoja vienu sausuoju doku ir 8 plaukiojančiais dokais. Naujas pirkinys tapo devintuoju ir didžiausiu doku.