Meyer laivų statykloje Turku mieste, Suomijoje, prasidėjo naujos kartos SGD varomo greitaeigio kelto statyba.
Tallinko kompanijos 212 m ilgio, 49000 t talpos keltas bus varomas SGD ir atitiks patiems grieščiausiems emisijos reikalavimams ECA zonose. Tame tarpe ir Baltijos jūroje Gamtosauginiai reiklavimai ir visa eilė inovativių techninių sprendimų iš esmės pakeis rinką ir mūsų teikiamų paslaugų kokybę sako Janek Stalmeister Tallink Grup vadovas.
Šiuo Tallink keltu mes žengsime sękantį žingsnį SGD keltų techniniuose sprendimuose. Šis keltas tenkina užsakovo specifinius norus. 2016 m. Turku laivų statyklai šis užsakymas gamybos apimtis padidins 30% palyginus su 2015 m. pasakė Jan Meyer, Meyer Turku Oy vadovas.
ABB teikia visą kelto elektros jėgainę, elektrinę laivo varymo sistemą ir energijos valdymo sistemą. Wartsila laivo jėgainei teikia tris 12 cilindrų 50DF ir du 6 cilindrų 50DF pagrindinius variklius, velenų linijasir fiksuoto žingsnio sraigtus.
Keltas dirbs Baltijos jūroje: Tallinn – Helsinkis, veš 2850 keleivių. Pradės dirbti 2017 metų pradžioje.
LNG Ships and Terminals
LLSRA laisvas vertimas