Naujausia Švedijos Draudimo Klubo ataskaita rodo kad neteisinga priežiūra ir remontas – dažniausia variklių avarijų priežastys, jos nesikeičia jau visą dešimtmetį.
Klubas tvirtina kad variklių avarijos sudaro apie 35% visų pretenzijų dėl mechanizmų avarijų o priežastys tai nekokybiškas remontas ir aptarnavimas.Klubo ataskaita pabrėžia, kad dauguma avarjių atsitinka iškart po variklių perrinkimo kuriuos vykdė laivų įgulos ar kranto tarnybos.
Pretenzijos vidurkis 926000 USD – daugumoje tai tepimo problemos kurios veda prie variklių avarijų, prie brangių detalių, kaip alkūninių velenų sugadinimų.
Klubas sako kad mato patyrusių ekipažų trūkumą ir apmokymų spragas, ekspertai nedalyvauja variklių perrinkime, prastą tepalų ir kuro kokybę, nesilaikoma gamintojų instrukcijų.
Šitie trūkumai turi būti išgyvendinti įdiegiant atitinkamas valdymo sistemas, palaikomas viską apimančio audito ir inspekcijų.
Iš www.swedishclub.com