• lt
  • ru
  • en

UAB "Vakarų Baltijos laivų statykla"

Pilies g. 8
LT-91503 Klaipėda, Lietuva
Reg. code:
142166353
Director:
Vitalij Frolov
+370 46 398 200
+370 46 398 249

Vakarų Baltijos laivų statykla – moderni laivų statykla, siūlanti pilną paslaugų kompleksą pradedant projektavimu ir baigiant laivų statyba „iki rakto“. Kompanija priklauso „Vakarų laivų gamyklos“ įmonių grupei, kuri yra didžiausio Estijos koncerno „BLRT Grupp“ dalis. Šiuo metu pagrindines Vakarų Baltijos laivų statyklos veiklos kryptis – įvairių tipų laivų blokų bei laivų  „iki rakto“ statyba. Kompanija specializuojasi vilkikų, keltų, žvejybinių ir aprūpinimo laivų statyboje, turi visas galimybes įgyvendinti ofšorinius ir atsinaujinančios energetikos projektus. Mes siūlome patirtį ir idėjas, kurias įvertino mūsų klientai.

Pasiekimai:

Projektas: Wind Lift 1

Tai didžiausias projektas per visą įmonės gyvavimo laikotarpį. Projektas unikalus visais proporcijų, naudojamos technikos ir technologiniais parametrais. Pirmą kartą Lietuvoje ir vienam pirmųjų Europoje pastatytam vėjo jėgainių parko atviroje jūroje statymui ir aptarnavimui skirtam laivui buvo sunaudota daugiau nei 7000 tonų plieno.

Projektas: Žemsiurbė “MACUTI”

Gautas užsakymas pirmosios Lietuvoje žemsiurės statyboms – vienas tikslinių siekių stabiliai žengti į specializuotų laivų statybos rinką, kuri yra labai perspektyvi. Rohde Nielsen A/S“ yra gerai žinoma uosto akvatorijų gilinimo darbus atliekanti kompanija. Užsakovo apsisprendimą projektą įgyvendinti Vakarų Baltijos laivų statykloje lėmė kompanijos patikimumas, puikios rekomendacijos iš buvusio savininko bei kitų Danijos užsakovų.
Specifiniame laive Vakarų Baltijos laivų statykla sumontuos du pagrindinius 1720 kW MAN variklius ir vieną 1935 kW smėlio pumpavimui skirtą variklį. Žemsiurbės ilgis – 82 m, plotis – 16 m. Laivo dedveitas – 3900 tonų, maksimali grimzlė – 5,50 m. Prie Afrikos krantų dirbsiančios žemsiurbės bunkerio talpa – 2500 m3. Laive sumontuota įranga leis atlikti gilinimo darbus iki 25 m gylio. Pastatyta žemsiurbė dirbs prie Afrikos krantų, Mozambiko respublikoje esančiame Beiro uoste, kur šiuo metu yra vykdoma naujo terminalo statyba. Žemsiurbė galės dirbti nuo kranto nutolusi apie 15 jūrmylių.Tyrimų Projektas: laivas Klaipėdos Universitetui

UAB Vakarų Baltijos laivų statykla pagal pasirašytą sutartį su Klaipėdos Universitetu, įgyvendins naujo mokslinių tyrimų laivo projektavimą ir statybas.Laivo ilgis – 38,7 m, plotis – 12,0 m, borto aukštis – 4,5 m, grimzlė – 2,8 m.Laivas bus naudojamas ne tik moksliniams tikslams. Numatoma, jog naujasis tyrimų laivas vykdys jūrinės aplinkos monitoringą, tirs žuvų išteklius, aplinkos taršos incidentus, vykdys palaidoto cheminio ginklo rajonų taršos monitoringą. Šis daugiafunkcinis laivas vykdys visus pagrindinius okeanografinius tyrimus. Laive bus įrengtos dvi stacionarios laboratorijos, skirtos geologiniams, biologiniams, fizikiniams – cheminiams tyrimams. Prireikus, papildomai bus galima pastatyti konteinerinio tipo laboratorijas. Laivo įgulą sudarys 6 žmonės, o mokslinis personalas galės būti iki 18 žmonių. Laivas galės būti naudojamas ir studentų praktikoms.
Laivo projektavimas ir statyba finansuojami iš projekto „Jūrinio slėnio branduolio sukūrimas ir studijų infrastruktūros atnaujinimas (JŪRA)“, įgyvendinamo ir finansuojamo pagal 2007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 1 prioritetą „Ūkio konkurencingumui ir ekonomikos augimui skirti moksliniai tyrimai ir technologinė plėtra“.
Mokslinių tyrimų laivas turi būti pastatytas ne vėliau kaip iki 2014 metų pabaigos. Šios sutarties kaina yra 33,5 mln. litų.

Projektas:  Žvejybinis traleris “iki rakto” “GITTE HENNING S349”

Tai pirmasis žvejybinis laivas kuris bus statomas „iki rakto“ Lietuvoje, po Sovietų Sąjungos žlugimo („iki rakto“ t.y. visiškai įrengtas ir galutinai paruoštas operavimui).
Žvejybinio tralerio statybos darbai prasidėjo 2012 m. balandį.
Laivo ilgis – 86,3 m, plotis – 17,6 m, laivo korpuso svoris – 2200 tonų. Laive bus įrengta trylika atšaldyto jūros vandens rezervuarų (RSW), kurių bendra talpa – 3200 m3. Šiuose rezervuaruose sudaroma vakuuminė sistema žuvies pakrovimui bei iškrovimui.
Vakarų Baltijos laivų statyklos specialistai žvejybiniame traleryje sumontuos visą reikiamą, dokumentacijoje numatytą įrangą. Laive bus sumontuotas hibridinis variklis kurio bendra galia 7500 kW: dyzelinio variklio – 5220 kW ir elektrinio – 2280 kW. Taip pat bus sumontuoti du pavairavimo įrenginiai: laivagalyje – šoninės stūmos įrenginys, kurio galia 900 kW, o laivo priekyje 1470 kW galios kombinuotas – šoninės stūmos ir ištraukiamas azimutinis pavairavimo įrenginys. Traleryje bus įrengti ir du generatoriai: 2600 kW ir 800 kW. Laivo greitis – 17 mazgų, maksimalus laivo įgulos skaičius – 14 žmonių. Laivo statybos priežiūrą atliks klasifikacinė bendrovė „Det Norske Veritas”.
Laivo projektas parengtas Norvegijos kompanijoje – „Wartsila Ship Design“. Žvejybinis traleris bus skirtas gaudyti tokias žuvis kaip skumbrės, silkės.

Projektas: Daugiafunkcinės paskirties laivas “EVA”

„BLRT Grupp“ skirti daugiafunkcinės paskirties laivai – pirmieji tokio pobūdžio laivai pastatyti Vakarų Baltijos laivų statykloje. Šiais daugiafunkcinės paskirties laivais gabenami birūs ir generaliniai kroviniai, mediena. Laivų ilgis – 89,9 m, plotis – 14,5 m, grimzlė – 5,63 m, greitis – 11,4 mazgų, dedveitas – 4600 t. Kiekviename laive sumontuotas 300 kW šoninės stūmos įrenginys, taip pat 1600kW pagrindinis variklis 8L20 Wartsila ir du dyzeliniai generatoriai, kurių kiekvieno galia – 248 kW. Laivuose suprojektuoti du 2875 m3 krovininiai triumai.

Daugiafunkcinės paskirties laivų koncepciją sukūrė ir projektavimo darbus atliko kita „Vakarų laivų gamyklos“ dukterinė kompanija – Western Baltic Ingineering. Laivo statybos priežiūrą atliko klasifikacinė bendrovė „Lloyd‘s Registrer“.