ŽIUPSNELIS LAIVŲ STATYBOS ISTORIJOS
XIX a. buvo Klaipėdos jūrinių burlaivių statybos klestėjimo ir žlugimo amžius. 1846-1848 m. laikotarpiu buvo pastatyti 26, 1855-1866 m. –…
Plačiau2015 pirmo pusmečio laivų statybos rinkos trumpa apžvalga
Per pirmą 2015 m pusmetį, užsakyti 865 laivai, bendru 16.7 mln. CGT. Tai tik 37% praėjusių metų rezultatų. Clarkson’as prognozuoja,…
PlačiauSGD laivas
Šiandien, pirmasis UASC (Jungtinės Arabų Laivybos Kompanijos) konteinerinis 18800 TEU laivas, statomas Pietų Korėjoje, HSHI laivų statykloje, pavadintas “BAZAN”. Tai…
PlačiauSEA Europe LAIVŲ STATYBOS RINKOS MONITORINGAS FY 2014
SEA Europe LAIVŲ STATYBOS RINKOS MONITORINGAS FY 2014 Pranešimas Nr.38 – 2015 balandis LAIVŲ STATYBOS RINKA Pasaulinis užsakymų portfelis, po…
PlačiauSusitikimas su Latvijos atstovais
Š. m. gegužės 15d. asociacijos vykd. direktorius Viktoras Čepys susitikiko su Latvijos laivų statytojų ir remontininkų asociacijos įkūrimo iniciatyvinės grupės…
PlačiauNaujas SGD keltas
Meyer laivų statykloje Turku mieste, Suomijoje, prasidėjo naujos kartos SGD varomo greitaeigio kelto statyba. Tallinko kompanijos 212 m ilgio, 49000…
Plačiau„Kvitbjørn” baigia ilgiausią SGD varomą reisą
2015 04.15. Kvitbjørn” tapo pirmoju pasaulyje laivu varomu tik SGD, įveikusiu atstumą tarp Azijos ir Europos. 5000 tonų trumpųjų nuotolių…
Plačiau